منتديات الملحمــه

أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم،
يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا

اما إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب.

منتديات الملحمــه

أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم،
يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا

اما إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب.

منتديات الملحمــه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت...نكت...نكت ..........................بس قديمة

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
roro
حـالـم فعـال جـــدا
حـالـم فعـال جـــدا
roro

البلد : فلسطين

نكت...نكت...نكت ..........................بس قديمة Empty
مُساهمةموضوع: نكت...نكت...نكت ..........................بس قديمة   نكت...نكت...نكت ..........................بس قديمة Empty1/12/2007, 6:01 pm

مرة واحد ماشي في الشارع ، قابل ابو عصام ، بيقول له : هو ابوك بيتكبر علينا ليه ؟ قال له : ليه يا عم ... قال له : من ساعة ما مات محداش بيشوفه
lol!
واحد قاعد مع اصحابه وبيحكيلهم : انا مرة طلع لي اسد وكان في ايد كباية مية رميتها بوجه الاسد طلع يركض . رد عليه واحد من اللي قاعدين قال له : صح يا زلمة حكيك مزبوط . انا قابلت نفس الاسد ضربته كف ايدي انبلت .
نكت...نكت...نكت ..........................بس قديمة 325936
واحد فلاح اشترى تلفزيون جديد ، اول ما شغله طلعله عالم الحيوان . قال لابنه : روح يا ولد انت مشغل الصحن في الزريبة .
flower

مجموعة دول تبرعت للصومال بشحنة ادوية ، فرجعتلها الصومال كلها ليه ؟
لانها كلها بعد الاكل .

Very Happy
في واحد دلوع كثير اتجوز وحدة دلوعة اكثر ، خلفوا ولد سموه : ياااااااااااااااااااااي
lol!
اثنين مساطيل راكبين سيارة صدموا واحد .. فالسائق بيقول للي جنبه : انزل شوفو .. مات ولا لسه ؟ نزل المسطول التاني وقال : تعال يمين شوية ..ايووه .. شمال شوية .. ايووه .. بس .. اطلع قدام ... اوكي .. هيك مات
lol!
mahmoud adel
حالــم قــــوى
حالــم قــــوى
mahmoud adel

البلد : مصر هي امي

مُساهمةموضوع: رد: نكت...نكت...نكت ..........................بس قديمة   نكت...نكت...نكت ..........................بس قديمة Empty1/12/2007, 6:56 pm

هو هي ها . لو حد راح السوبر ماركت يشتريلي نص كيلو زغازيغ . ايه النكت دي ؟ يا ساتر يا رب . مين ابو عصام ده يا حاجة .واحد قريبكم ؟ و الراجل اللي ضرب الاسد ده بيستهبل لان الاسود دلوقتي بتلبس جلد واتر بروف . و الراجل بتاع عالم الحيوان ده مش عارف الفرق بين الزريبة و الغابة ؟ . و نكتة الصومال دي المفروض تبكينا مش تضحكنا . و المساطيل لا يمكن يعملوا كده اكيد هيكونوا اظرف من كده . الوحيدة اللي واقعية هي نكتة الدلوع و الدلوعة .

اعتقد انك خلاص اخدتي على هزاري و عرفتي ان ده كله هزار
النكت رغم انها قديمة الا انها لذيذة .
Adel basha
roro
حـالـم فعـال جـــدا
حـالـم فعـال جـــدا
roro

مُساهمةموضوع: رد: نكت...نكت...نكت ..........................بس قديمة   نكت...نكت...نكت ..........................بس قديمة Empty1/12/2007, 8:06 pm

ههههههههههههه
بجد انا اخدت على هزارك؟...عارف لما بقيت اشوف تعليق منك هبقى عارفة انه كله هزار في هزار
بس الي عامله هنا اسمه هزار مع شوية رخامه
يعني كوكتيل هزار Very Happy

هجاوب على اسئلتك:
هو انا قلت اصلا واحد راح سوبر ماركت...بتفتكر اني بفكر ببطني وخلااص!!زي بعض ناس؟
وبعدين ابو عصام ده واحد صاحبك هو الي قلي انه في واحد اسمه محمود عادل بيفضل يهزر وقالي كمان انه ينفع يعمل سي دي نكت
والراجل الي ضرب الاسد ده بيستهبل علشان يضحكك..
والراجل بتاع عالم الحيوان...اقرأ النكته من اولها بقولك واحد فلاح هيبقى عايش في غابه مثلا ولا بزريبة!
ونكته الصومال دي بتضحك على الدول الي بتبعت الادوية مش الاكل مش على سكان الصومال!!
والمساطيل دي برده مجرد نكته بايخه...
والنكته الواقعيه الي عجبتك في حد بيسمي ابنه ياااي...ده اذا كنت انت الدلوع ممكن؟!

محمود متزعلش مني...بس انت واللهي العظيم مش اد لساني....اسئل اسامه عني ..أسامة بيعرفني من زماان

تحياتي وشكرا على تعلقيك....انا كمان بهزر معاكflower
فتفوته
حالـم نشيــــط
حالـم نشيــــط
فتفوته

البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: نكت...نكت...نكت ..........................بس قديمة   نكت...نكت...نكت ..........................بس قديمة Empty1/12/2007, 10:17 pm

خخخخخخخخخخخخخ
نكت جميله يا رورو تسلم ايدك
تحياتى على النكت الجميله
ولا تحرمينا يا رورو من جديدك
فتفوته
محمد جلال
حالــم قــــوى
حالــم قــــوى
محمد جلال

البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: نكت...نكت...نكت ..........................بس قديمة   نكت...نكت...نكت ..........................بس قديمة Empty2/12/2007, 2:57 am

أضحكتيني فعلا يا رورو
اييييييييييه
ده
ايه ده كله ايه ده كله
ههههههههههههههههههههههههههههه
الموضوع لذيذ جدا يا رورو
مستني بقيت النكت لان ذوقك طلع حلو في النكت
وان شاء الله المرة الجاية امووووت من كتر الضحك
ماتخافيش هصحى تاني اصل أنا عفريت حبتين
ههههههههه
عالعموم أنا عاوز أضحك بجد وخلاص
الضحك لما يكون من القلب
بيعمل refresh
للجهاز
العصبي داخل الانسان
نكت...نكت...نكت ..........................بس قديمة 142679 نكت...نكت...نكت ..........................بس قديمة 142679 نكت...نكت...نكت ..........................بس قديمة 142679 نكت...نكت...نكت ..........................بس قديمة 142679 نكت...نكت...نكت ..........................بس قديمة 142679
احييكي على النكت الجميلة دي
لتاني مرة
afro محمد جلال .....
roro
حـالـم فعـال جـــدا
حـالـم فعـال جـــدا
roro

مُساهمةموضوع: رد: نكت...نكت...نكت ..........................بس قديمة   نكت...نكت...نكت ..........................بس قديمة Empty2/12/2007, 9:52 am

العفو يا محمد ويا رب اقدر اني املي عليكم الضحكة والفرح
تحياتي ليكم وشكرا على مروركم

نكت...نكت...نكت ..........................بس قديمة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الفيلتر النادر لتحويل الصور الي صور قديمة